Już od ładnych paru lat trwa otwarta wojna handlowa między Lidlem i Biedronką. Dwie największe sieci marketów w Polsce ostro rywalizują na ceny, wymieniają nieprzyjemne, ale efektowne medialne prztyczki w nos i obmyślają najróżniejsze akcje marketingowe. 

Tymczasem, gdzieś tak jakby z boku, swoje robią inne sklepy. Nie warto więc ograniczać się do dwóch hegemonów rodem z Niemiec i Portugalii, tylko poszukać tanich produktów i dobrych cenowych ofert także pod innymi adresami.

Zobacz także:

Takim miejscem może być np. Stokrotka. Sieć sklepów spod tego kwietnego znaku ma swój początek w 1994 roku w Lublinie. Obecny kształt sklepy Stokrotki przybrały w 2018 roku, kiedy to markę tę wykupił nowy, litewski właściciel. Rozwój firmy nabrał dynamicznego tempa, a liczba marketów o nazwie Stokrotka zbliżyła się do 1000 w całej Polsce, co pozwala na skuteczną rywalizację z dotychczasowymi liderami handlu w kraju.

Promocja na olej w Stokrotce

A jak  w praktyce wygląda ta rywalizacja z gigantami takimi jak Biedronka i Lidl? Stokrotka nie składa broni przed większymi graczami jeśli chodzi o dobre oferty dla swoich klientów. Przykładem może być najnowsza gazetka obowiązująca do 28.05. Koniecznie rzuć okiem na tę ofertę. 

Znajdziesz w niej choćby doskonałą ofertę na olej rzepakowy. Za 1-litrową butelkę tego tłuszczu  do smażenia i sałatek marki Golden Oil zapłacisz jedynie 4,95 zł przy zakupie dwóch butelek jednocześnie.

To wyjątkowo korzystna opcja, bo za pojedynczą butelkę poza tą promocją trzeba wysupłać aż 7,49 zł. Olejowa promocja będzie dostępna dla klientów Stokrotki od 26.05 do 28.05, czyli od poniedziałku do środy.

Inne korzystne oferty w Stokrotce

Na oleju świat się jednak nie kończy. Wiedzą o tym w sieci sklepów Stokrotka i z tego względu przygotowali dla klientów także inne ciekawe opcje. Wśród nich warto wskazać na tani ser Edam ze Spółdzielni Mleczarskiej Ryki. Za 1 kg sera zapłacisz w ramach promocji jedynie 28,90 zł.

Sieć sklepów Stokrotka zadbała także o swoich stałych klientów, wyposażonych w lojalnościową aplikację komórkową. Jeśli jesteś w nią zaopatrzony, możesz śmiało skorzystać z promocji na ogórki szklarniowe. Za 1 kg tych warzyw z aplikacją zapłacisz jedynie 4,99 zł, a bez aplikacji 5,99 zł/kg.

Podobne warunki promocji dotyczą delikatnej szynki wieprzowej bez kości. Za kilogram tej wieprzowiny z aplikacją trzeba zapłacić 13,99 zł – trzeba jednak także zrobić zakupy za minimum 99 zł, by uzyskać rabat na szynkę. Limit wagowy na paragon to 3 kg. Z kolei cena tego mięsa bez aplikacji to 15,99 zł/kg. 

Źródło: stokrotka.pl